čtvrtek 11. září 2014

Dodávková vozidla: Nový Renault Master



NOVÝ MASTER NASAZUJE LAŤKU JEŠTĚ VÝŠ. JE VÝKONNĚJŠÍ, ÚSPORNĚJŠÍ, BEZPEČNĚJŠÍ... A JEŠTĚ PRAKTIČTĚJŠÍ. SVÝMI NOVÝMI MOTORY A ŘADOU INOVACÍ USNADNÍ KAŽDODENNÍ PRÁCI. BOHATÉ SPEKTRUM, ZAHRNUJÍCÍ VÍCE NEŽ 350 RŮZNÝCH VARIANT VČETNĚ ZBRUSU NOVÉ VARIANTY DODÁVKY S DÉLKOU L4 SE ZADNÍM POHONEM S JEDNODUCHOU ZADNÍ NÁPRAVOU, JE ZÁRUKOU OBZVLÁŠTĚ
ŠIROKÉHO VÝBĚRU. NOVÁ MASKA CHLADIČE SVÝM DESIGNEM DOKONALE VYJADŘUJE CHARAKTER NOVÉHO MASTERU: ZVĚTŠENÝ OBJEM A ROBUSTNOST SLIBUJÍ SPLNĚNÍ VŠECH OČEKÁVÁNÍ!



Pestrá paleta variant


Nový Renault Master nabízí nejširší spektrum možností: varianty furgon, furgon dvoukabina, podvozek s kabinou, podvozek s dvoukabinou, plošina s kabinou, skříňová nástavba, sklopný valník i komplexní nabídku speciálních přestaveb na míru...

V nabídce Renault Master jsou varianty s předním i zadním pohonem, s jednoduchou nebo zdvojenou nápravou, určené pro ty, kdo potřebují maximálně efektivní pohon, ať již kvůli typu převážených nákladů nebo terénu, po němž se pohybují. Novinka: varianta Furgon L4 se zadním pohonem je dostupná také s jednoduchou zadní nápravou, která umožňuje příčnou nakládku europalet.

Nová maska chladiče


Nově navržená maska chladiče je dokonalým vyjádřením nové filozofie užitkových vozů Renault: dokonalejších, robustnějších, výkonnějších, zároveň však i nadále úsporných.


Maximální objem nákladového prostoru


Až 22 m3 nákladového prostoru, užitečná hmotnost do 2 254 kg ve variantě furgon a do 2 495 kg* ve variantě podvozek s kabinou* – Nový Renault Master dokáže přepravit každý náklad.

Motor Twin Turbo


Dva nové motory Twin Turbo s výkonem 100 kW a 120 kW disponují vyšším točivým momentem při nižších otáčkách a vyšším výkonem, přičemž však spotřebují méně paliva. Jsou vybaveny systémem Stop&Start a rekuperací brzdné energie (ESM).


Nejnovější generace ESC


 Aby byla zajištěna maximální bezpečnost, je nový Master vybaven elektronickým stabilizačním systémem ESC a doplněn funkcí Extended Grip, která zefektivňuje práci pohonu v obtížných jízdních podmínkách...

3 komentáře:

  1. Já na tyhle Mastery fakt nedám dopustit. Za mě je to super věc. :) Dělám prodej šroubových kompresorů a taky příležitostný servis a tak potřebuju kolikrát do auta nacpat všcehno možné včetně samotného stroje. A ty Mastery jsou prakticky nesmrtelné. ;-) Nebo aspoň já s nimi nemám prakticky žádnou negativní zkušenost. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj manžel má Mastery opravdu rád a pořád říká, že jsou nejlepší. Nedávno si koupil ojeté auto, které potřebuji na dojíždění do práce. V autobazaru ho upozornili, že je rozbitá zadní kamera, a tak si jí objednal zde. Je automechanik, takže si jí nainstaloval sám během chvíle a už vše funguje, jak má.

    OdpovědětVymazat
  3. Mastery jsou asi ty nejlepší dodávky, které znám. Nedávno jsem si koupila nová programovatelná relé, a je to skvělý pomocník, a navíc jednoduché elektronické relé, které lze snadno programovat buď přes PC, nebo přes jeho vlastní displej. Díky tomu mám plnou kontrolu nad svými zařízeními a mohu je ovládat podle svých představ.

    OdpovědětVymazat