sobota 7. února 2015

Nové modelové řady nákladních aut DAF

„Všichni ve společnosti DAF jsme pyšni na každé vozidlo, které je vyrobeno a dodáno, neboť víme, že díky tomu můžou také naši zákazníci rozvíjet svou činnost. Jsme si jisti, že řidič bude spokojen s jeho mimořádným komfortem a ovládáním. Naše láska k nákladním vozidlům je vidět v každém detailu. Tím se vozidlo DAF odlišuje od ostatních nákladních vozidel.“


Nákladní auto DAF XF EURO 6

Nový model XF je určen pro dálkovou silniční přepravu. Je navržen pro maximální hospodárnost přepravy nákladu. Nový DAF XF EURO 6 je se zcela novými motory pro normu Euro 6 – 12,9 litrovým motorem PACCAR MX-13 a 10,8 litrovým motorem PACCAR MX-11. Také nabízí zcela nový podvozek. Nový atraktivní design exteriéru a obnovený interiér. Nejlepší model XF všech dob, pro provozovatele i řidiče.


Nákladní vůz DAF CF EURO 6

Nový model DAF CF Euro 6 zavádí nový standard, díky nízkým provozním nákladům, dokonalému pohodlí a především nesrovnatelné všestranností. Díky třem variantám kabiny, třem motorům a mnoha konfiguracím náprav a podvozku, nabízí nový model DAF CF Euro 6 řešení na míru pro všechny přepravní potřeby!


DAF LF EURO 6

Nový model LF nabízí vše, co moderní nákladní vůz pro rozvoz zboží může nabídnout. Je svižný, umožňuje vynikající přístupnost a může se pochlubit prvotřídními jízdními vlastnostmi. Nový model LF bez námahy zvládá hodně zastávek a rozjíždění, rychlé nakládání a vykládání. Chlubí se také se zcela novým interiérem s veškerým myslitelným pohodlím pro řidiče. A se širokou nabídkou motorů, převodovek a převodových poměrů zadní nápravy. Je stvořen pro optimální výkon.



Náš tip: Náhradní díly DAF

5 komentářů:

  1. K této značce mám vztah už dlouhá léta. Právě DAF byl můj první náklaďák a měl jsem ho opravdu hodně rád. Hlavně byl opravdu spolehlivý. Kdykoliv se na něm něco pokazilo, tak se jednalo spíše o drobnosti. O ty se většinou postaral autorizovaný autoservis. S tím jsem měl za tu dobu, co jsem ho měl také spoustu dobrých zkušeností.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek :-). S nákladními vozy značky DAF mám jen pozitivní zkušenosti. Musím říct, že je radost ho řídit a moc mě to baví. Ještě k tomu, když si ho vždycky vevnitř podle sebe sám vylepším a doupravím. Teď jsem si třeba udělal radost tím, že jsem si pořídil novou autokameru

    OdpovědětVymazat
  3. My máme dva DAFy ve firmě. Co si budem povídat. Jsou to držáky. Zvlášť když si vezmu, jak se k nim někteří řidiči bohužel chovají. Na druhou stranu ta auta jsou na takové zacházení stavěná a přecejen něco vydrží. Myslím si navíc, že i to, že se jim dělá pravidelný servis na tom má také svůj nemalý podíl. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Manžel podniká v autodopravě a také má ve firmě jedno auto DAF a je s ním velice spokojený. Nedávno se rozhodl rozšířit firmu a koupil jeden automobil BMW za výhodnou cenu, ale musel sehnat firmu překlad pro BMW do češtiny, jelikož komunikace byla jen v německém jazyce a tím to jazykem všichni zaměstnanci nedisponují.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky napsaný článek o vozech DAF, se kterými mám i osobní zkušenost. Můj tatínek s jedním jezdil několik let a byl s ním spokojený po celou dobu co s ním jezdil. Jela jsem s ním jen dvakrát, což mi stačilo na to abych mohla říct, že je to velice dobré auto, ale nejraději jezdím osobním vozem. Nedávno jsem si do svého koupila tady vyhřívání sedadel, které mi chybělo k mému pohodlí.

    OdpovědětVymazat